Premium Trade Consulting

Rca, Casco, Asigurari de locuinta

Cauti cea mai ieftina asigurare?
Suna la: +40.722.794.270



ITI EXPIRA ASIGURAREA, ITP-UL ?
SAU ROVIGNETA? COMPLETEAZA...



...si te vom contacta
  • Cand...?

    Daca aveti probleme cu administrarea autoturismului in conditii optime, pentru reparatii rapide si sigure, daune in cazul unui accident, evidenta expirarilor politelor RCA, CASCO si numai...

  • De ce...?

    ...monitorizarea tuturor operatiunilor efectuate autoturismului dumneavoastra, atunci cu siguranta aveti nevoie de serviciile noastre.

 

Infiintare

Documentele necesare infiintarii unei societati comerciale sunt:

1. Copii dupa actele de identitate ale asociatilor si administratorilor (carte de identitate, pasaport, permis de sedere temporar/permanent, buletin de identiate, certificat de inregistrare a rezidentei, etc.);

2. Copii dupa documentele care atesta dreptul de proprietate asupra spatiului destinat sediului social(contract de vanzare cumparare, extras de carte funciara, adeverinta primarie) si eventual a sediului secundar insotit de unul din urmatoarele contracte: contract de comodat, contract de inchiriere, contract de locatiune, contract de prestari servicii, etc., daca e cazul mai e nevoie de avizul asociatiei de proprietari cu semnaturile vecinilor care au perete comun(sus, jos, stanga, dreapta) cu spatiul destinat sediului;

In cazul in care in spatiul care urmeaza sa se stabileasca sediul social, mai exista sediul unei societati e nevoie si de o declaratie pe proprie raspundere de nesuprapunere intocmita la notariat;

3. Declaratii pe proprie raspundere autentificate la notariat a asociatilor (unde e cazul, de asociat unic) si administratori;

4. Specimen de semnatura pentru administrator;

5. Dovada rezervarii denumirii eliberata de catre Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde societatea isi va avea sediul;

6. Dovada depunerii capitalului social;

7. Act constitutiv al societatii;

8. Cererea de inregistrare insotita de Anexa nr. 1 privind inregistrarea fiscala iar in cazul in care unul dintre asociati este o persoana cu domiciliul sau sediul in strainatate e nevoie si de Anexa nr. 2 referitoare la investitia straina;

9. Declaratie tip pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in declaratia-tip;

10. Cererea adresata ANAF in vederea obtinerii certificatului emis de administratia financiara competenta, care certifica faptul ca pentru imobilul cu destinatie de sediu social nu a fost inregistrat un alt document pentru instrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil, cu titlu oneros sau gratuit;

11. Procura speciala si autentica de imputernicire pentru deponentul dosarului la Registrul Comertului (in cazul in care dosarul se va depune de oricine altcineva in afara administratorului sau a unuia dintre asociati);

 

 

Formulare tip:

Persoane Fizice

Persoane Juridice

 
Creative Stuff